Dashain ko Shuvakamana 2077 | Nepali Dashain wish Massage and Dashain ko Shuvakamana 2077

Dashain  ko Shuvakamana 2077|  Dashain  ko Shuvakamana 2077 | Nepali Dasai wish Massage



Hi Guys as you Know Dashain  is a Big festival of Nepal , Dashain also Called Bada Dasai ,Bijaya Dasami And more Names.
we all are celebrating Bijaya Dasami (Dashain ) full Enjoyment with our Family Member ,Relative and Friends .  In This festival Bijay Dasami you will see smile on all Nepalese. In Nepal All people are waiting Bijaya Dasmi (Dashain ) to Enjoy with there Family Member ,Relative and Friends

How to celebrating Dashain in Nepal
There Is No limitation of Enjoyment in this festival so many type of Thing are people are doing , Some Act-ivies are mention Below.


1. Tika RA Assirbad -
Hami Sabai le Thaha Nai chha Dashain ma hami haur  affnu Thoula Bada,sathi Vai , Affanta Jan bata Tika lagaae assirbad Line Gardachhu. Hami haur Lae Tika Lagaune vanepachhi Sano Huda kheri ko kura Yad aauxa .Tapai haur paani saano ma Tika Lagge saike paxi Paisa or Dakxina kina ma uttsukha hununtyo hola Comment Ma hami lae vannu hola..

2. Pinng
Lagvag Har Nepali Lae Dashain vanepacchi yad garne chez ma Pinng paani aauxa. Nepal Ma Dasai and Tihar ko bela ma Gau gau ma Tala Photo Ma dekhejastai Pinng banayara Khelne gardachhan. Yo nikkai Prachlit Khel ho dasai ko .

3. Jamara Rakhne
Sabai le Dashain ma Jamara Tikka Rakhera aani Kan ma Lagayara Manunchhan , Jamra Rakhen prachlan Dharai Purano ho . Yesri jamara Rakhera Body ma lagauda Sukha,Santi and Magalmay Hune Aasha Raheko Chha.

4. Back to Home
Tapai Huar lae tha nai hola Dashain manauna Dharai Bidesh Taha Sodesh ma Rahanu hune Nepali Ghar Farkinchan . Bidesh Hune nepai Ko eutai plan common Hunnxa Tyo Ho dasai ma Ghar Farkine.
Anni Hajur le ne Sana huda khera Mama Ghar Janna Lae Ustukta Huntyo hola  yedi ho vanne comment garnu hola

5 Helping Hand for Poor People
Dasai ma Sabble le Affu vanda Arthik aawastha ma kamjor vayako lae Sahayoog gane gardachhan.Hami nepali ko Dil Dharai thoulo hunnchha vanera Thula Conuntry le Bayan garnu ma Dashain ko sahayog le paani dharai Yogdhan Diyako chha.Dashain ma Launa Khana Hune lae Khana launa Napuggne lai Dharai Sahayog Gare ko Udhaharn hajar  le dekhnu vayakai hola.
Ke hajur lae paani aafno Jindagi ma Kasai lae Sahayog Garnu vaako x ? Comment Garnu Hola



Now We are going To Give you Nepali Dashain status 2077 or Dasai wishes in Nepal 2077

1. Aaja ko din Nepali Daju Bhai  Tatha Didi ,bahini ra Sampurna pariwar harule Dashain ko Maganmaya Suvakamana Dina Chalanchhu, Sadhai  Khushi rahanu..............From XYZ

2. Tapai haru ko Dashain subha khusi khusi bitos. yaha haru ko sampurna pariwar haru lai vijaya dashami ko subhakamana Dina chahanchhu................................From XYZ

3. Tika hos nidhar ma
Sukha santi hos manma
Rangi changi phool ani
Jamara hos kan ma.

Satru haru nash hun
Mahissur jastai
Manokamana safal rahun
Chitayeko jastai.

Bijaya Dashami ko yehi xa mero
Tapai lai Subhakamana !!

4.. Hajur Namastee Chha Aaudai Gareko Bijaya Dashmi (Dashain ) ko Tapai Lae Hardik Magalmaya Subha kamana Chha .........................From XYZ


5. भाग्य चम्कोस सबैको,
सबैको होस् सुख सम्रिद्धी,
सुख शान्तीको बास होस् चारै तिर
माता दुर्गाको आशिर्वाद रहिरहोस् सर्बदा
बिजया दशमी 2077 को येही छ शुभकामना


6. !!!Happy Bijaya Dasami !!!
7.  शुभकामना
माधव नेपालको जस्तो भाग्य होस्
बाबुराम भट्टराईको जस्तो बुद्धी होस्
आङ साङ् सुकिको जस्तो धैय होस्
सोनिया गन्धिको जस्तो त्याग होस्
मदनकृष्ण हरीबन्शको जस्तो मेल होस्
गिरिजा प्रसादको जस्तो आट होस्
देशमा फेरी पनि अशान्ति नहोस्
३ करोड नेपालीको सधैं जय होस्





8. 
जयन्ती मङ्गला काली भद्रकाली कपालिनी ।
दुर्गा शिवा क्षमा धात्री स्वाहा स्वधा नमोस्तुते ।।
नेपालीहरुको महान चाड बडा दशैं 2077 को मंगलमय शुभकामना तपाईलाई । सदा खुशी रहनु होस्, सुखी रहनु होस्

9. सबै नेपालीहरुको घरघरमा आएको चाड दशैंको अवसरमा सबै बन्धुबान्धव अनि इष्टमित्रमा हार्दिक शुभकामना !
माता भवानीले सबै नेपालीलाई सम्पन्न्ता, यशकीर्ति मात्र नभै धैर्य, लज्जा , सदाचार अनि सद्बुद्धि पनि प्रदान गरुन् । यही नै मेरो प्रार्थना छ !
” या देवी सर्वभूतेषु लज्जारुपेण संस्थिता नमस्तस्यै: नमस्तस्यै: नमस्तस्यै: नमो: नम: ”

8. The time for the celebration of the victory of the good over the evil has arrived. Let's continue the same spirit.
Happy Dashain 2077!

9. Wish this Dashain  bring devotion, determination and dedication in your life.
Shubh Bada Dashain !
\
10 . सुख, शान्ति र सम्वृद्धि मिलोस’ दशैंको हार्दिक मंगलमय शुभकामना भन्दछौं हामि तर आफैले पशुपन्छी (प्राणधारी जीव जन्तुको हत्या गरेर चाड मनाउदछौं), हामीले जे रोप्दछौँ तेही त फल्ने हो नि होईन र? शान्तीकाे बीउ छराैँ, शान्ती पाउनकाे लागी !!!! अरूलाइ दुःख दिएर सुख नखाेजाैँ ।

11. Enjoy the victory of good over the evil. May you have a fun-filled and blissful Dashain . 

12... Ma Hajur Lae Dashain ko Subhakhamna Dina Pauda Dhanya Mahasus garirakheko chhu..Hajur Ani Hajur ko Pariwar Jan ma Durga Mata ko Kripa hos ,Sabai Dukha ,Cinta,Baya ra Dar Sakiyara Khushi,Unnati, Pragati aani Sabai Pariwar Jan ma Santi Chhahos Mero Tarf bata Dashain ko Mangalmaya Subha kamana Hajur aani Hajur ko Pariwar Laee................From Xyz

13.  May God shower his choicest wishes over you and remove all evil obstacles in life.
Happy Dashain 2077.

14. नेपालीहरूको महान चाड 2076 सालको विजया दशामी तथा शुभा दिपावालीको हदिॅक मङ्रगलमय सुःखा र शान्तीको कमाना व्याक्त गदॅछु।।।।

15. पानि खाेज्दा बियर भेटियाेस्
धारा खाेल्दा दारू बगाेस्
चिकन खादा, साप्राे पराेस
मटन खादा, ह्याकुला पराेेस्
यहिनै छ मेराे विजया दशमिकाे शुभकामना !!!

16. पिङमा मच्चिएस,दारुको घ्याम्पो रित्याएस
तासमा माल परोस,मासुमा हड्डी नपरोस्
दशैमा घर जादा सबैको यात्रा शुभ होस
छेउमा च्वाँक परेस,सुड्डी नपरेस😂


17. May Truth always win and good triumph over evil. May Lord always bless you with wisdom.
Happy Vijaydashmi.


18. ******शुभकामना******
हामी सबै नेपालीको महान चाड बडा दशैको उपलक्ष्यमा हार्दिक मङलमय शुभकामना भन्न चाहन्छु। तपाईको सु-स्वास्थ्य अनि सफलताको कामना गर्दै बडा दशै हर्ष उल्लासका साथ सफल बनोस भन्ने कामना गर्दछु 

19. Tapai Ra Tapai ko pariwar lae Bijaya Dasami ko Subhakamna chha. God Bless You


20.. Stay Happy , 
Stay Cool,
 Stay Handsome
Stay Beautiful,
Stay Healthy 
Happy Dashain 2077
21. बिजय दशमी,शुभ-दीपावली,नेपाल सम्बत (११४०) तथा छठपर्ब 2077 को पावन अवसरमा हजुर र हजुरको परिवारजनमा खुशी ,सुख, शान्ती, सु-स्वास्थ्य,दीर्घायु तथा उत्तरोत्तर प्रगतिको लागि हार्दिक मंगलमय शुभकामना ब्यक्त गर्दछु।

Thank Your for Visiting for More Status or Massage Visit Another Post



































































Comments

Popular posts from this blog

dashain ko subhakamanan 2077 | Nepali Dashain status 2077

Dashain Ko Subhakamana 2077 | Dashain Tihar ko Subhakamana 2077